Концепція колекції обернена до практичного мінімалізму у створенні буденного гардероба. На перший план на світових подіумах виходить зрозумілий одяг, в якому перш за все легко і приємно займатися щоденними справами, а не тільки відвідувати світські події. Дизайнери frizman підтримали цю тенденцію і приділили особливу увагу розслабленим силуетам і комфорту без навмисної суворісті.
Особливу увагу приділено пуховикам. Незважаючи на те, що такий верхній одяг як і раніше вважається найпрактичнішим варіантом для низьких температур, пуховики від frizman не асоціюються зі спортивним або кежуал стилямi. Стьобане пухове пальто створено у новій інтерпретації — воно завершить як діловий, так і романтичний образ. Особливу увагу приділено силуетам типу «кокон», моделям оверсайз, а також акценту на талії за допомогою паска. Пуховики виконані з водовідштовхувального нейлону і щільної плащової тканини на мембрані, що не пропускає вологу і вітер. В якості наповнювача використовується еко-френдлі утеплювач Downfeel Comfortemp® німецького бренда Freudenberg, відомий як «синтетичний пух», який зберігає тепло при екстремально низьких температурах.
Новий шик – пальто зі штучного хутра . Слідом за гігантами модної індустрії, frizman поступово відмовляється від натурального хутра на користь його аналога з природних волокон. При цьому дизайнери бренду, не змінюючи свою прихильність до використання натуральних тканин, вибрали хутро зі 100% верблюжої вовни. На відміну від синтетичного імітатора хутра, його виробництво є екологічно чистим та не шкодить тваринам.
Традиційні для бренду зимові пальта виглядають як завжди елегантно, проте менш суворо. Фокус змістився не тільки на бездоганний крій і якість матеріалів, а й на декор. У новій колекції елементи зі штучного хутра вдало доповнюють пальта з вовни мериноса і кашеміру. Як утеплювач використовується ультралегкий дихаючий матеріал Aero серії Comforlight® від Freudenberg.
Кольорова гама колекції Зима-2019/20 представлена в базових кольорах – бежевому, сірому, темно-синьому, кемел і чорному, і в трендових відтінках цього сезону - Merlot, Blue Stone, Forest Green, Tobacco, Green Olive.
У зимовій колекції знову відображена філософія бренду – «Less is more». Фокус зроблений на високій якості і функціональному дизайні, щоб найменшою кількістю речей задовольнити всі потреби жінки в одязі.